REKLAMACJA TOWARU
Reklamacje z tytułu gwarancji
Produkty oferowane przez aetka24.pl posiadają gwarancję producenta. Jej czas oraz szczegółowe warunki realizacji są określone w dokumencie gwarancyjnym producenta lub na jego stronie. Większość oferowanych przez nas produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane centra serwisowe.
Reklamacje realizowane są w terminie i w sposób określony przez producenta w warunkach gwarancyjnych. Uprawnienia klienta z nich wynikające wygasają automatycznie w przypadku, gdy usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.
Klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie. Sklep internetowy aetka24.pl nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z tytułu rękojmi.
Zachęcamy do reklamowania produktów bezpośrednio w serwisach autoryzowanych w celu szybszego rozwiązania problemu. W ten sposób zaoszczędzicie państwo czas związany z naszym pośrednictwem w procesie reklamacji.
LISTA AUTORYZOWANYCH SERWISÓW:
Reklamacje z tytułu rękojmi
aetka24.pl ponosi odpowiedzialność względem kupującego z tytułu rękojmi przez okres dwóch lat od dnia wydania mu produktu. Towar jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają tym, które go cechują. Jeżeli w Państwa ocenie produkt jest niezgodny z umową to należy:
a. odesłać go, w, o ile to możliwe, oryginalnym opakowaniu na adres serwisu:
SERWIS KOMSA Prologis Park Wrocław III
ul. Graniczna 8c (nr bramy 89)
54-610 Wrocław
b. wskazać czy domagają się Państwo naprawy, czy, jeśli nie ma ku temu przeszkód, wymiany towaru
c. wskazać na czym polega niezgodność produktu z umową,
d. podać swoje dane kontaktowe w postaci adresu do korespondencji, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu do sprzedawcy.
W przypadku uznania reklamacji aetka24.pl dokona wymiany albo naprawy produktu oraz odeśle go na własny koszt na adres kupującego. W tej sytuacji zostaną Państwu również zwrócone poniesione wcześniej koszty przesłania produktu do aetka24.pl.
Jeśli naprawa lub wymiana zareklamowanego produktu okaże się niemożliwa lub będzie wymagać nadmiernych kosztów, zostaną Państwo o tym poinformowani; wtedy będzie miało miejsce prawo do żądania:
a. obniżenia ceny produktu,
b. zwrotu ceny produkty przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy.
Po dokonaniu przez kupującego wyboru roszczenia i jego wskazaniu, a także podaniu rachunku bankowego zostanie mu zwrócona cena albo jej odpowiednia część w terminie 14-stu dni od momentu otrzymania przez sprzedającego ww informacji.
Pobierz formularz reklamacyjny
(formularz w edytowalnym pliku docx- zapisz na dysku, wypełnij, wydrukuj i dołącz do paczki z reklamowanym produktem na adres w nim podany)