JAK KUPOWAĆ?

Jak kupować?

Dodawanie produktów do koszyka
Na liście produktów oraz na stronie ze szczegółowym opisem produktu znajdziesz przycisk "Do koszyka". Klikając ten przycisk wybrany przez Ciebie produkt trafia do Twojego koszyka. Dodawanie produktów do koszyka nie jest równoznaczne z ich kupowaniem. Przed przejściem do kasy, możesz dokładnie przejrzeć listę dodanych produktów, usunąć produkt lub zmienić ilość sztuk w koszyku.

Następnym krokiem jest przejście do kasy. Jeśli posiadasz w naszym sklepie konto, zaloguj się. Jeśli odwiedzasz nas po raz pierwszy, załóż konto lub dokonaj zakupu jako gość. Zakładanie nowego konta jest opisane dokładniej w dziale Rejestracja i

Etapy składania zamówienia

1. Wybór rodzaju wysyłki

Po dokonaniu wyboru, przechodzisz do kasy. W kasie możesz ustalić rodzaj wysyłki, sposób płatności i jeszcze raz przejrzeć zawartość koszyka. Rodzaje wysyłki i cennik znajdziesz w dziale Transport i koszty dostawy.

2. Wybór sposobu płatności

W następnym etapie należy zdecydować, która z wymienionych form zapłaty jest dla Ciebie najwygodniejsza. Akceptujemy płatności przelewem i płatności przy odbiorze, potocznie zwane pobraniem. Szczegółowe informacje o formach płatności znajdziesz w dziale Formy płatności. Koszt wysyłki uwzględniamy na fakturze jako osobną pozycję. Dowód sprzedaży w postaci faktury VAT otrzymasz razem z zakupionym towarem. Do zamówienia możesz napisać komentarz, zamieszczając w nim uwagi dotyczące zamówienia, danych płatnika i inne informacje.

3. Weryfikacja zamówienia

Kolejny etap składania zamówienia to podsumowanie. Z tego miejsca możesz dokonać wszelkich zmian w zamówieniu, sposobie płatności i rodzaju wysyłki. Możesz również zmienić adres odbiorcy i płatnika. To końcowy etap składania zamówienia, kliknięcie w przycisk Zamówienie z obowiązkiem zapłaty jest równoznaczne z przekazaniem zamówienia do realizacji przez nasz sklep.

4. Potwierdzenie. Wysłanie na adres e-mail kopii zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, system automatycznie wygeneruje i prześle na Twój adres e-mail wiadomość z kopią przyjętego zamówienia.

Po złożeniu zamówienia
Na każdym dalszym etapie realizacji zamówienia będziesz informowany o zmianach jego statusu. W przypadku wysyłki kurierem DHL, po nadaniu przesyłki otrzymasz jej numer identyfikacyjny oraz adres strony DHL, na której możesz monitorować jej drogę. W Panelu Klienta znajdziesz dział Historia zamówień, w którym będą przechowywane wszystkie informacje o Twoich zamówieniach składanych w sklepie aetka24.pl

Zachęcamy do zapoznania się z treścią innych działów pomocy. Znajdziesz w nich cenne informacje, które z pewnością pomogą Ci podczas zakupów w naszym sklepie.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem
pixel